ساکت الهامی در کنفرانس خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان می‌گوید تیم همدلی دارد که همه برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تقابل ساکت الهامی روی نیمکت مس رفسنجان با نساجی یکی از ویژه ترین بازی های هفته دوم را رقم می زند.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در غم از دست دادن یکی از نزدیکانش سوگوار شده است.
مس رفسنجان این روزها با هدایت ساکت الهامی بدون هیاهو کارش را جلو می‌برد و به نظر می‌رسد یکی از تیم‌های جذاب و البته پرقدرت لیگ بیست و سوم باشد.
ساکت الهامی به عنوان یکی از نامزدهای چندسال اخیر نیمکت استقلال بار دیگر به حضور در این باشگاه نزدیک شده است.
ساکت الهامی، سرمربی هوادار، در نشست خبری پس از بازی با هوادار صحبت های طنز جالبی انجام داد که یکی از آنها داستان قرض 2 میلیونی تارتار بود.
ساکت الهامی، سرمربی یکی از تیم‌های لیگ برتر ادعای عجیبی را در مورد نتایجش با تیم ملی در صورت قبول هدایت این تیم مطرح کرد!
نام ساکت الهامی به عنوان یکی از 7 گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی مطرح شده است.
ساکت الهامی بار دیگر در یک دیدار جام حذفی به جلدی رفت که خودش بیش از دیگران آن را دوست ندارد.
یکی از دیدارهای حساس امروز فوتبال ایران به جدال شاگردان الهامی و ربیعی اختصاص دارد.
ساکت الهامی یکی از خوشحال‌ترین سرمربی‌های لیگ در پایان هفته بیستم است که هوادار را به بزرگترین پیروزی تاریخش رساند.
کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد، داورانی شانس قضاوت در مسابقات جهانی 2023 را خواهند داشت که حداقل در یکی از تورنمنت‌های رنکینگ‌دار و مسابقات قهرمانی قاره سوت زده باشند.
متهمی که ادعا می‌شود در صحنه شهادت شهید علی‌وردی حضور داشته و از زندان آزاد شده است هیچ عنوان اتهامی در این پرونده ندارد و اتهامات دیگری دارد.
در یکی از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر، آلومینیوم در استادیوم دستگردی میهمان هوادار است.
اگر شرایط آب و هوایی تهران اجازه دهد امروز و در یکی از بازی های جالب هفته سیزدهم و در استادیوم پاس قوامین هوادار با ساکت الهامی میزبان نساجی خواهد بود.
رأی اولیه یکی از متهمان زن فعال در اغتشاشات شهر شیراز به نام الهام_ الف صادر شد.
رای دادگاه یکی از متهمین زن فعال در اغتشاشات شهر شیراز به نام الهام ـ الف از سوی دادگاه انقلاب صادر شد.
گل گهر – هوادار بدون شک یکی از بازی های جذاب هفته دوازدهم لیگ برتر خواهد بود. یک بازی سخت برای هر دو تیم.
شجاع خلیل زاده، مدافع تیم ملی که در تیم مس کرمان شاگرد ساکت الهامی بود، تمایل یکی از باشگاه های قطری برای در اختیار گرفتن این مربی را تایید کرد.
براساس گزارش ‌تسنیم یکی از عوامل اصلی شبکه اینترنشنال در ایران بازداشت شده است.
علی کریمی که همواره یکی از منتقدان مهدی تاج بوده، با انتشار تصویری از خبر انتشار نامه قوه قضاییه علیه مهدی تاج، بار دیگر به رییس فدراسیون فوتبال حمله کرده است
یکی از بزرگترین هدایای میخائیل گورباچف به هموطنان روس خود الهام بخشی به آنان برای رهایی از قید یکنواختی شوروی بود افرادی که از آن پس توانستند زندگی خود را بر اساس آزادی شخصی ادامه دهند و از آزادی انتخاب کردن، خواندن آن چه می‌خواهند بخوانند و صحبت کردن در مورد آن چه می‌خواستند بحث کنند برخوردار باشند.
در یکی از بازی های مهم هفته پنجم لیگ برتر هوادار با هدایت ساکت الهامی امروز در استادیوم پاس میزبان تیم پرسپولیس خواهد بود.
هوادار تهران در دو هفته ابتدایی لیگ تیم سرسختی نشان داده و با کسب چهار امتیاز یکی از بهترین تیم‌ها در شروع لیگ بوده است.
یکی از اصلی ترین وعده های دولت سیزدهم، ساخت ۴ میلیون مسکن در سال است که از پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مطرح و پس از آغاز به کار دولت نیز همچنان در حال بازآفرینی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ